بهترین راهنمای فرمول موفقیت

Wiki Article

اگر از افراد موفق سوال بپرسید که چه چیزی سبب موفقیتتان شده است، قطعا به یکی از مواردی که اشاره می‌کنند باور داشتن به خود و مسیرشان است. اگر می‌خواهید در مسیر موفقیت به جلو حرکت کنید نیاز است به خودتان و اهدافتان باور داشته باشید و عوامل بیرونی شما را تحت تاثیر قرار ندهند.

یکی از راه های رسیدن افراد موفق به موفقیت این است که به صورت ناخودآگاه و یا حتی خود آگاه از قانون جذب استفاده کرده اند. بسیاری از افراد تصور می کنند که قانون جذب واقعیت نیست! اما در این بخش می خواهم به شما بگویم که قانون جذب کاملا واقعی است و تمام افراد موفق از این قانون استفاده کردند.

آرزو می‌کنم بهترین پیروزی‌های خود را در آینده به ارمغان بیاورید.

فارس: اعتراضات دانشجویی در برخی دانشگاه ها / بعضا شعارهای تندی سر می‌دهند / تجمع در حوالی میدان انقلاب / برخی افراد بازداشت شدند

موارد دیگری همچون مزایای آن شغل. امکان ارتقا یافتن موقعیت شغلی و غیره همگی در دسته عوامل بیرونی جای می‌گیرند.

از مرحله فرار مغزها عبور کردیم/ افزایش مهاجرت وابستگی به نفت را افزایش می‌دهد

با تمام وجود تلاش می‌کنند اوضاع و شرایط را تغییر دهند و اوضاع را مطلوب سازند، افراد سرسخت در مواجهه با موانع خسته، نا امید و دلسرد نمی‌شوند.

موفقیت چیزی نیست که دیگران از تو انتظار دارند فرمول موفقیت موفقیت چیزی است که تو به آن می‌اندیشی. تبریکات صمیمانه‌ام را برای موفقیت ارزنده‌ات پذیرا باش

البته تمام روش هایی که به شما آموزش داده ایم برای استفاده از قانون جذب به کارتان می آید.

برخورداری از یک شخصیت نیک و واجد خصلت‌های پسندیده انسانی نظیر نظم و راستگویی باعث می‌شود افراد زیادی به شما اعتماد کنند و به سمت شما جذب شوند و به این ترتیب فرصت‌های بسیاری در اختیارتان قرار می‌گیرد.

بسیاری از مشکلات آدمی ناشی از عدم توانایی نه گفتن به درخواست‌های دیگران است. در مواردی می‌دانیم که اگر پاسخ مثبت بدهیم با مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد اما باز هم آن درخواست‌ها را قبول می‌کنیم.

یا ساده‌تر بگوییم؛ موفقیت مربوط به خود شما نیست، بلکه مربوط به «ما» است.

ابداع نانولوله های بدون نشت یک میلیون بار نازکتر از تار مو

افراد موفق به خوبی می‌دانند که برای رسیدن به موفقیت بارها و بارها شکست خواهند خورد. بنابراین از شکست خوردن نمی‌هراسند و پس از هر شکست دوباره برای موفق شدن تلاش می‌کنند.

Report this wiki page